Ben je niet tevreden met je aankoop of ben je van gedachten veranderd, dan kun je de ongebruikte artikelen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling in de originele verpakking aan ons terugsturen, samen met het retourformulier. We verstrekken geen retour labels voor bestellingen. Je bent er zelf verantwoordelijk voor dat de artikelen compleet zijn, goed verpakt zijn en in goede staat aan ons worden teruggestuurd. Planken en buizen moeten stevig worden verpakt en dozen mogen niet aan elkaar worden vastgemaakt. 

Alle verzendkosten met betrekking tot de retourzending moeten door jou betaald worden en het is je eigen verantwoordelijkheid voor de staat van de goederen tijdens de levering.

Het retourformulier dient te worden ingevuld en in elke doos te worden gedaan die je aan ons terugstuurt, zonder dit formulier nemen we je retour niet in behandeling. We betalen terug via dezelfde betaalmethode als de oorspronkelijke betaling, dit gebeurt zodra je retourzending in ons magazijn is aangekomen en is gecontroleerd. Het kan tot 14 dagen duren voordat je retour is verwerkt.

Klik hier om je retourformulier te downloaden en af ​​te drukken

We accepteren geen retourzendingen op aangepaste bestellingen en de RackBuddy Logan en worden daarom niet terugbetaald. Wij adviseren je om de afmetingen goed te controleren voordat je de bestelling hebt voltooid. 

De retourzendingen dienen rechtstreeks naar het onderstaande adres te worden gestuurd:
RackBuddy ApS, Retourneren
Gammel Vardevej 66A
6700 Esbjerg, Denemarken

BELANGRIJK: Pakketten die naar een parcelshop worden gestuurd of een verkeerd adres hebben worden niet opgehaald. Pakketten die met het bedrijf HERMES worden verzonden, worden altijd rechtstreeks naar een pakketwinkel in Denemarken verzonden (zie informatie startpagina Hermes). Daarom accepteren we geen retourzendingen die met Hermes zijn verzonden en worden daarom niet terugbetaald.

Klacht 
Controleer altijd je bestelling binnen een week nadat je het hebt ontvangen. 
Graag direct contact met ons opnemen als je een beschadigd pakket hebt ontvangen, defecte artikelen of wanneer er onderdelen ontbreken. We vragen je vriendelijk om foto´s van de ontvangen producten te maken en naar ons op te sturen, zodat wij je klacht efficiënt en snel kunnen afhandelen. 

Klik hier om meer te lezen over onze Algemene Voorwaarden